Monday 15 May 2017

SIAPA KATA PENYAKIT KRONIK SPT KANSER/ SAKIT JANTUNG/ KENCING MANIS TIDAK BOLEH DIRAWAT ???

Rata² masyarakat kita tahu akan khasiat dan kebaikan MZ. Tetapi, pemilihan MZ yg tidak berkualiti dan tidak tepat tidak mendatangkan apa² manfaat kepada pengamalnya. Habis duit terbuang begitu shj 😞

SEMUA NAK SIHAT KAN??? TAK PERLU PENING KEPALA NAK CARI MZ ORGANIK!!!

Dengan Minyak Zaitun Olivie Plus 30x Asli Morocco , ia mampu membantu mengekalkan kesihatan kita sehingga ke tahap yg optimum..

KENAPA OLIVIE PLUS 30x ???

8 Kemestian bg Olivie Plus 30x :

1⃣ Extra Virgin 100 % organic olive oil . Mempunyai kualiti yg terbaik. Dan 100 % berbeza dgn MZ konvensional yg dijual di pasaran skrg. Dan proses mendapatkan MZ adalah secara alami (Mechanically Cold Press) tanpa melibatkan proses pemanasan.

2⃣ Tidak ditapis . Zat² penting yg digunakan utk badan masih lg kekal di dalam Olivie Plus 30x. MZ yg tidak ditapis mengandungi lebih 30x ganda Hydroxytyrosol dan 10x Polyphenol . Hydroxytyrosol adalah antioksida yg paling hebat pernah ditemukan dan paling mudah & cepat diserap oleh badan. Selepas 1-2 minit pengambilan Olivie 30, ia sudah dikesan dlm darah. Dan selepas 5 minit ia dikesan berada di buah pinggang, hati, paru² dan jantung. Polyphenol pula adalah bahan perlindungan semula jadi dan sistem pertahanan semulajadi bg pokok zaitun. Apabila manusia meminum polyphenol, ia akan melindungi sel daripada radikal bebas, virus & bakteria.

3⃣ Tidak bercampur . Pada tahun 1996, FDA membuat kajian dan mendapati 96 % MZ yg diuji dan dilabel sbg 100 % Minyak Zaitun ASLI Extra Virgin , hakikatnya bercampur dgn minyak sayuran yg lain. Tetapi tidak bg Olivie Plus 30x.

4⃣ Digelar " Lemak yang Paling Berkhasiat ". Olivie Plus 30x mengandungi kadar mono lemak tak tepu paling tinggi dibandingkan dgn sumber minyak lain. Lemak jenis ini mampu mengimbangkan kadar kolestrol dlm badan dgn peningkatan kolestrol baik utk badan.

5⃣ Olivie Plus 30x dihasilkan oleh syarikat besar bernama Atlas Olive Oils dan berpengalaman selama 125 Tahun. Meyakinkan !

6⃣ Hanya MZ yg dihasilkan di Morocco shj yg tinggi kamdungan antioksidannya. Ditanam di gurun dan tumbuh pada suhu 50 Celsius pd musim panas. Kehidupan yg sgt2 teruk dan survival instinct sehingga mampu menghasilkan kualiti yg TERBAIK.

7⃣ Penemuan baru perubatan moden berkenaan khasiat nutrisi semulajadi utama Olivie Plus 30x, terdapat kandungan Carotens, Chlorophylls, Anthocyanin, Vitamin E, Quercetin, Omega 3 & 6 pada MZ Olivie 30 ini.

8⃣ Untuk mengetahui keaslian MZ, 2 kajian telah dilakukan. Melalui Ujian Minyak , MZ asli tanpa campuran apabila dimasukkan ke dalam peti sejuk selama 24 jam (bukan di bhg beku), ia akan bertukar seumpama gel. Jika MZ yg bercampur dgn minyak lain, ia akan kekal cair.

Melalui Ujian Pembungkusan pula, MZ yg dilabel " sesuai utk masakan " adalah yg rendah kualiti minyaknya. MZ akan hilang khasiat apabila berada didalam botol plastik, di masak atau terdedah kpd cahaya & pemanasan (dijadikan display dsb). Jadi, MZ perlu sentiasa disimpan didalam kotak.


WAH !! BARU SAYA TAHU MANFAAT SEBENAR OLIVIE PLUS 30x !!

SIAPA TAK NAK SIHAT, BETUL ???

SIAPA YG AKAN MENGUBAH KESIHATAN ANDA KALAU BUKAN DIRI ANDA SENDIRI ??

========================================================================
Untuk tempahan atau mendapatkan khidmat nasihat dari kami boleh whatsapp " Olivie " di 011 354 65 114 atau terus klik whatsapp link ini tanpa perlu save no www.wasap.my/601135465114

Layari FB kami https://www.facebook.com/ImtiyazOliveHouse/

Ubat Hanya Mengawal Penyakit Bukan Merawat
Tapi ubahlah pemakanan anda untuk rawat penyakit !!!


0 comments:

Post a Comment

Imtiyaz Olive House

Blog rasmi Imtiyaz Olive House. Segala perkongsian berkenaan produk Olive House, info kesihatan dan testimoni.
Imtiyaz. Powered by Blogger.

Popular Posts